» » » Семінар-практикум для вчителів української мови та літератури, зарубіжної літератури

Семінар-практикум для вчителів української мови та літератури, зарубіжної літератури

Автор: admin 8-02-2018, 21:49

        08 лютого 2018 року  у  Комунальному закладі «Лобачівський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа  І-ІІІ ступенів – дитячий садок» Володарської районної ради Київської області відбувся семінар-практикум для вчителів української мови та літератури, зарубіжної літератури Володарського району «Формування комунікативної компетентності учнів засобами технології критичного мислення у процесі вивчення української мови та літератури, зарубіжної літератури».

        Директор Лобачівського навчально-виховного комплексу Миколаєнко Р.В. привітав учасників семінару і презентував творчі здобутки педагогічного колективу. Климович Т.К., методист районного методичного кабінету, повідомила  мету і завдання семінару-практикуму, наголосила на актуальності визначеної теми  у зв’язку з поставленими перед Новою українською школою завданнями.
        Вчитель української мови та літератури Адаменко Оксана Іванівна провела цікавий та результативний урок розвитку зв’язного мовлення у 7 класі з теми «Намалюємо диво словом» (за повістю М.Стельмаха «Гуси-лебеді летять»)  з використанням методів та прийомів технології критичного мислення. Учні писали есе «Пори року», працювали  в  групах «Письменники»,  «Художники»  над створенням асоціативних етюдів під мультимедійну презентацію «Чарівні пори року», створювали вірш-каліграму за допомогою малюнків. У створених есе та етюдах  учні використали художні засоби мови. Оксана Іванівна поділилася  досвідом  роботи з учасниками семінару  щодо  успішного формування комунікативної компетентності школярів.
        Климович Т.К., методист РМК, зробила огляд педагогічних та методичних новацій у вивченні української мови і літератури, зарубіжної літератури  за електронним журналом «Філологічний олімп».
        Під керівництвом учителя зарубіжної літератури,  української мови та літератури Зубченко О.В. учні школи підготували яскраву літературно-музичну композицію «Україна в  творчості зарубіжних письменників», де  звучали  слова  любові з творів  зарубіжних письменників  до  неповторної  і волелюбної  України.
        У ході круглого столу учасники семінару-практикуму  обмінялися досвідом із зазначеної теми, обговорили  ефективні засоби, методи і прийоми технології критичного мислення  у процесі формування комунікативної компетентності школярів і  прийняли методичні рекомендації.
        Учителі-словесники відвідали також пам’ятник жертвам фашизму в с. Нове Життя та пам’ятку природи – «Дуб-володар».

                                         Володарська районна державна адміністрація
                                                            Відділ освіти
                                               Районний методичний кабінет
Комунальний заклад «Лобачівський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дитячий садок»»
Володарської районної ради Київської області
 
                                                                       Рекоменації
cемінару-практикуму для вчителів української мови та літератури,
зарубіжної літератури Володарського району
«Формування комунікативної компетентності  школярів засобами технології критичного мислення  у процесі вивчення української мови та літератури і зарубіжної літератури»
                       
            З метою  успішної реалізації  Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, обміну перспективним педагогічним досвідом вчителів, підвищення фахової компетентності педагогів, збагачення вчительської методичної палітри з питань формування осмисленої комунікативної компетентності  школярів
 
                                                            рекомендуємо:
           
1.      Розвивати усне та писемне зв’язне мовлення учнів у тісному взаємозв’ язку з розвитком їх критичного мислення у процесі вивчення української мови та літератури, зарубіжної  літератури, зокрема на уроках розвитку зв’язного мовлення.
                                                                                        Вчителі української мови та літератури,
                                                                                        зарубіжної літератури
                                                                                         Постійно
2.      Для розвитку критичного й креативного, логічного й образного мислення, формування мовленнєвої компетенції застосовувати такі методи і прийоми, як : есе,  «Мозкова атака», «Кубування», асоціювання, десятихвилинне есе, складання сенканів, «Щоденник подвійних нотаток», методику взаємних запитань, «Вільний мікрофон», «Незакінчене речення»,  кероване читання, «Кутки», «Акваріум», діаграму Вена, роботу в парах, групах тощо  та проблемно-ситуативні завдання, виступи учнів у ролі дослідників, оповідачів, складання лінгвістичної казки, прийом ідентифікації (розповідь від 1-ї особи, сповідь, покаяння літературного героя), диспути, дискусії, ситуативне моделювання, інтелект-шоу та інші.
                                                                                            Вчителі української мови та літератури,
                                                                                            зарубіжної літератури
                                                                                            Постійно
3. Практикувати усні й письмові перекази, описи, твори-мініатюри, роздуми, відгуки, рецензії, нариси, образки, етюди, монологи, діалоги, вправи на припущення та їх доведення ( з урахуванням вікових особливостей учнів та рівня сформованості діяльнісно-комунікативних компетентностей). Вчити толерантно сприймати чужу думку, формувати вміння знаходити вагомі аргументи на захист власних поглядів, вибудовувати висловлювання-відповіді або заохочення до подальшої комунікації, що відповідали б мовленнєвим нормам.
                                                                                            Вчителі української мови та літератури,
                                                                                            зарубіжної літератури
                                                                                            Постійно
3.      Використовувати у роботі кращий перспективний та передовий досвід учителів-філологів, що друкується в  журналах  «Зарубіжна література в школах України», «Світова література («Шкільний світ»), електронному журналі всеукраїнського науково-педагогічного проекту «Філологічний Олімп», на сайтах освітніх методичних порталів, вчителів-словесників.
                                                                                             Вчителі української мови та літератури,
                                                                                             зарубіжної літератури
                                                                                             Постійно
                        5. Результати роботи з опрацьованої науково-методичної теми   узагальнювати   у формі методичних  рекомендацій, інформаційних буклетів, пам’яток; навчально-методичні  розробки друкувати у фахових виданнях, розміщувати на сайтах навчальних закладів.                                                                                                       
                                                                                 Районний методичний кабінет
                                                                         Вчителі української мови та літератури,
                                                                                    зарубіжної літератури                                                                                                              
                                                                                          Поcтійно

Семінар-практикум для вчителів української мови та літератури, зарубіжної літератури
Семінар-практикум для вчителів української мови та літератури, зарубіжної літератури
Семінар-практикум для вчителів української мови та літератури, зарубіжної літератури
Семінар-практикум для вчителів української мови та літератури, зарубіжної літератури
Семінар-практикум для вчителів української мови та літератури, зарубіжної літератури

шаблоны для dleскачать фильмы

Коментарі до статті:

Шановний відвідувач, Ви зашли на сайт як незареєстрований користувач
Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або зайти на сайт під своїм логіном
Інформаційне повідомлення
Відвідувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі в даній статті.

Зареєструватись

Новини osvita.ua

Відео-інструкція з реєстрації на ЗНО 2018 року

УЦОЯО пропонує майбутнім учасникам ЗНО відео-інструкцію з формування реєстраційної картки
20 лютого 2018 11:08

Оплачуване стажування для студентів від МФ "Відрод ...

Конкурс «Стажування студентів в аналітичних центрах» від МФ «Відродження»
19 лютого 2018 17:11

Особливості ЗНО для осіб з порушеннями зору

Цього року апробацію технології проведення зовнішнього оцінювання буде проведено з трьох навчальних предметів
19 лютого 2018 16:30

Опорні школи дають результат, - міністр

Міністр освіти наголошує, що створення опорних шкіл позитивно впливає на результати ЗНО
19 лютого 2018 14:45

Втрата мотивації до навчання - гостра проблема, - ...

Однією з найгостріших проблем є втрата мотивації до навчання у дітей молодшого віку
19 лютого 2018 13:57

Школам доручили провести «диктант єдності»

Інститут модернізації змісту освіти просить школи провести «диктант єдності»
19 лютого 2018 13:28

Хто на сайті

Всього на сайті: 1
Гостей: 0
Користувачів: - отсутствуют
Роботи: crawl Bot

20-ка відвідувачів: admin, Alla

Опитування

Оцініть наш сайт

Добре
Задовільно
Жахливо

«    Лютий 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728 

Статистика