» » » Семінар-практикум «Мовлення дитини»

Семінар-практикум «Мовлення дитини»

Автор: admin 27-11-2017, 19:39
24 листопада 2017 року на базі КЗ «Володарський ДНЗ (ясла - садок) «Пізнайко» відбувся семінар-практикум «Мовлення дитини», в якому взяли  участь 30 працівників дошкільних навчальних закладів Володарського району.
 Мета заходу - підвищення компетентності педагогів з питання реалізації завдань освітньої лінії «Мовлення дитини» Базового компонента дошкільної освіти та програми «Дитина», надання допомоги педагогам дошкільних навчальних закладів  в оволодінні  теорією питання та у формуванні практичних умінь, навичок розвитку художньо-мовленнєвої діяльності дітей
В ході семінару-практикуму розглядались питання:
-         Мовлення дитини. Завдання та форми організації художньо-   
мовленнєвої  діяльності дошкільників (Когут Л.А., вихователь-методист);
-         Теоретичні засади та характеристики художньо-мовленнєвої 
   діяльності дітей (Оніщенко О.В., вихователь);                                      
-         Художньо-мовленнєва діяльність як засіб формування світогляду  
 дошкільника через ознайомлення з українським фольклором (Костюк О.І., вихователь);
Під час практичної частини семінару-практикуму були переглянуті  інтегровані заняття « Подорож Колобка » ( вихователь Баранівська Л.В.),
 «В країні див та фантазій» ( вихователь Оніщенко Л.В.), корекційне заняття «Веселі пальчики» (вчитель-логопед  Музичук О.А.), гру – драматизацію казки «Рукавичка» (вихователь Костюк О.І.).
Присутні також ознайомилися із різними варіантами оформлення куточків СХД, центрів мовленнєво-творчої та театралізованої діяльності, куточків книги в групових приміщеннях ДНЗ.
           Вчителем – логопедом Музичук О.А. проведено майстер-клас «Прийоми розвитку дрібної моторики », в ході якого було презентовано прийоми розвитку дрібної моторики, біоенергопластики, особливості застосування різноманітних розслабляючих, дихальних, пальчикових вправ у віршованій формі, скоромовки, вправи на узгодження артикуляційних вправ із рухами рук.
  За результатами семінару-практикуму прийнято методичні рекомендації.                                                                             

РЕКОМЕНДАЦІЇ
семінару-практикуму
для вихователів дошкільних навчальних закладів
на тему: «Мовлення дитини»
Враховуючи те, що оволодіння мовою як засобом пізнання і способом специфічно людського спілкування є найвагомішим досягненням дошкільного дитинства, а мовленнєве виховання забезпечує духовно – емоційний розвиток дитини через органічний зв'язок із національним вихованням, впровадженням  в освітній процес кращого педагогічного досвіду роботи, нових освітніх технологій виховання та навчання
рекомендуємо:
- Забезпечити відповідність змісту навчально-виховної роботи з дітьми дошкільного віку основним вимогам та концептуальним засадам Базового компонента дошкільної освіти в Україні та освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина» по реалізації освітньої лінії «Мовлення дитини»;
Вихователі ДНЗ. Постійно                                                                                          - Використовувати в роботі з дітьми дошкільного віку додаткові програми, як комплексного так і парціального характеру, що мають відповідні грифи Міністерства освіти і науки України та схвалені науково-методичною радою КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти »;
                                                                                    Вихователі ДНЗ. Постійно                                                                                      
- Удосконалювати освітню роботу з дітьми  через впровадження  в практику роботи ДНЗ інноваційних форм і методів навчання відповідно до Положення про порядок здійснення інноваційної освітньої діяльності (наказ Міністерства освіти і науки України від 07. 11.2000 р.)
                                                                                    Вихователі ДНЗ. Постійно                                                                                      
-Узагальнити та поширити  досвід освітньої  роботи  вчителя – логопеда
 КЗ «Володарський ДНЗ (ясла-садок) «Пізнайко»  Музичук О.А. з теми:
 «Сучасні підходи  до організації  та змісту навчання дітей із заїканням в  сучасному дошкільному навчальному закладі »                                                                   
                                                                                                Постійно
-Створювати предметно-ігрове та розвивальне середовище (куточок книги та СХД,центри  мовленнєво-творчої та театралізованої діяльності, які сприяли б розвитку комунікативних здібностей дошкільників та бажанню висловлювати свої думки).
Вихователі ДНЗ. Постійно
-Диференціювати завдання під час складання розповідей, сприяти розвиткові сюжетів і активізації мислення дітей
Вихователі ДНЗ. Постійно  -Розвивати мовлення, дотримуватися художньої виразності при переказуванні дітьми літературних творів,драматизації та інсценізації казок,віршів,дитячих п’єс.
Вихователі ДНЗ. Постійно
Семінар-практикум «Мовлення дитини»
Семінар-практикум «Мовлення дитини»
Семінар-практикум «Мовлення дитини»
шаблоны для dleскачать фильмы

Коментарі до статті:

Шановний відвідувач, Ви зашли на сайт як незареєстрований користувач
Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або зайти на сайт під своїм логіном
Інформаційне повідомлення
Відвідувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі в даній статті.

Зареєструватись

Новини osvita.ua

Відео-інструкція з реєстрації на ЗНО 2018 року

УЦОЯО пропонує майбутнім учасникам ЗНО відео-інструкцію з формування реєстраційної картки
20 лютого 2018 11:08

Оплачуване стажування для студентів від МФ "Відрод ...

Конкурс «Стажування студентів в аналітичних центрах» від МФ «Відродження»
19 лютого 2018 17:11

Особливості ЗНО для осіб з порушеннями зору

Цього року апробацію технології проведення зовнішнього оцінювання буде проведено з трьох навчальних предметів
19 лютого 2018 16:30

Опорні школи дають результат, - міністр

Міністр освіти наголошує, що створення опорних шкіл позитивно впливає на результати ЗНО
19 лютого 2018 14:45

Втрата мотивації до навчання - гостра проблема, - ...

Однією з найгостріших проблем є втрата мотивації до навчання у дітей молодшого віку
19 лютого 2018 13:57

Школам доручили провести «диктант єдності»

Інститут модернізації змісту освіти просить школи провести «диктант єдності»
19 лютого 2018 13:28

Хто на сайті

Всього на сайті: 6
Гостей: 0
Користувачів: - отсутствуют
Роботи: Yandex Bot, Yandex Bot, Yandex Bot, crawl Bot, Yandex Bot

20-ка відвідувачів: admin, Alla

Опитування

Оцініть наш сайт

Добре
Задовільно
Жахливо

«    Лютий 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728 

Статистика